?

Log in

Aug. 31st, 2007 @ 08:15 am lil update
I'd really like to start updating a little bit more than I do now, which is none.  So here goes.

Life is pretty good.  I think I might have had the most amazing summer of my life.  I've been waiting for the one that would beat '04 and I think at least it has competition now.  But the summer is over now and things are shaping up to be the best semester of school I've had in a long time.  It's such a relief to not be in high school anymore, cuz really.. that shit was getting old.  I'm taking Statistics, English, Psychology, Biology, and Critical Thinking at ACC.  Roxanne and/or Noel are in most of my classes which just makes the whole thing that much better.  They are some of my closest friends, people that I know will be in my life for years and years.
I suppose one of the best things is that I go in at 9-something and get done at 12-something everyday.  (Cept tues, fucking 3 hour lab)  Also the fact that people don't act like immature idiots all the time.  Some of the time yes, but not all of it.  I like the things that I'm learning, and I'm determined to do as well as I can.
So how about this... My mom is moving to Arizona.  As you may or may not know, she is doing the whole traveling nurse thing but so far all of her assignments have been in-state.  Now she doesn't have anything to stop her from trying out somewhere else for a while, which is awesome cuz she really wants to travel.  So yeah, for like 10 weeks starting next week sometime my mom is going to be in Phoenix, AZ.  That'll be entirely weird.  The past week I've been helping move my mom's stuff from the apartment in Chapel Hill into storage.  Me and Dave went up there last weekend to help and came back with my mom's entertainment center, big chair we've had for like 10 years, and my old bed that I won't really need for a long time.  I gave my bed to Dave and Roxanne since it would've just gone into storage.  I'm glad because they were in desperate need of a comfortable bed.  So yeah, in a few days that apartment will be history, which is weird because I've grown pretty attached to it.  I went from living there alone to having my mom move in to pack my neck hole.  To finally graduating high school and leaving, to coming back occasionally when I was in town.  I dunno, there have been a lot of different stages between me and that apartment and I'll miss it.
Well I had better leave for school cuz I wanna stop and get a biscuit on the way.  Mmm.
About this Entry
wonderwall